16 nov 2017

Uitnodiging voor het eerste Hybride Docent-event op 18 december!

Beste,

Op maandag 18 december nodigen we je van harte uit voor het eerste Hybride Docent-event bij LE:EN in Utrecht. We ontvangen je graag om 15.30 uur. Om 20.00 uur rijd je, na de spits, geïnspireerd, en met een gevulde maag naar huis.

                Meld je hier aan voor het Hybride Docent-event op 18 december!

Het Hybride Docent-event is een moment waarop verhalen en gesprekken je inzichten kunnen bieden. Een plek waar je kunt leren van en met elkaar. En, een gelegenheid voor ons om kennis en ervaring te delen en een aantal tools te presenteren. Tools, die concrete handvatten en inspiratie bieden om (jouw) hybride docentschap verder te ontwikkelen.

Uitgenodigd zijn hybride docenten en andere betrokkenen, zoals werkgevers van binnen en buiten het onderwijs, onderzoekers en beleidsmakers.

In een afwisselend programma worden inspirerende verhalen en ideeën gedeeld over de crux van het hybride docentschap. ‘Best practices’ van hybride docenten, initiatieven vanuit organisaties en de nieuwste inzichten uit de wetenschap over constructies, skills en context worden gepresenteerd.

Tijdens tafelsessies word je geprikkeld om aan de slag te gaan met de kansen en uitdagingen van het hybride docentschap. Met specialisten, zoals onderzoekers en juristen, denken we samen na over thema’s als de arbeidsmarkt van de toekomst, arbeidsrechtelijke gevolgen van hybride docentschap en strategisch hrm. Daarnaast, is er alle ruimte om ervaringen met collega-hybride docenten en andere betrokkenen uit te wisselen.

Aanmelden voor de bijeenkomst kan via deze link. Ken jij andere hybride docenten of wil je een collega en/of leidinggevende meenemen, laat het ons dan weten (info@hybridedocent.com). Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar.

In de week voor het Hybride Docent-event sturen we je meer informatie over het programma. We hopen je van harte te zien op 18 december.

Hartelijke groet,

Marius Bilkes en Kees van der Velden

Expertisecentrum Hybride Docent

i q d

Deel dit bericht via: